Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: PORADNIA OKULISTYCZA UL. SOKOŁA -

PORADNIA OKULISTYCZA UL. SOKOŁA - 9 lata 11 miesiąc temu #31

  • Ika
  • Ika Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam,
w środę po południu (tj.09.07.2014) ok.17.30 usiłowałam dostać się do okulisty z uwagi na pilny przypadek (tj. prawdopodobnie jęczmień na wewn. powiece). Oczywiście w rejestracji kazano zapytać się bezpośrednio lekarza. Pani Czerniawska poinformowała mnie ,że nie ma takiej możliwości, bo ona ma 60 pacjentów i nie może mi pomóc. Kazała iść do Diabetu lub na SOR!!!
Odpowiedziałam, że SOR wyśle mnie do Katowic lub do Krakowa. Pani doktor odpowiedziała, że nic na to nie poradzi. Zapytałam czy maść, którą przepisał mi lekarz rodzinny pomoże. Stwierdziła, że nie, i że trzeba to obejrzeć. Podziękowałam i wyszłam.
W Diabecie panie z rejestracji zapytały, w której poradni się leczę, to tam powinnam iść jako przypadek pilny. Po informacji, że stamtąd mnie odesłano, poradziły mi zgłosić to p. Bojdołowi, co niniejszym czynię. Może p. Dyrektor Bojdoł poradzi mi co w tej sytuacji mam zrobić, zwłaszcza, że pewnie nie jestem odosobnionym przypadkiem!
Gdzieś tutaj jest błąd w organizacji pracy... Może ustalanie do przyjmowania 50 osób przez okulistę to za dużo?? Terminy w tej chwili są na grudzień! Ale co z przypadkami pilnymi???? Syty głodnego nie zrozumie, ale nie każdego stać na wizytę prywatną u np. okulisty (koszt ok.100 zł), zwłaszcza ,że na jednej wizycie pewnie się nie skończy!!
Co mam w tej sytuacji zrobić???
Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
Iwona T.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc temu przez Moderator.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odpowiedź Dyrektora na skargę 9 lata 11 miesiąc temu #32

  • Moderator
  • Moderator Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Oto odpowiedź dyr. Jacka Bojdoła na skargę ws. poradni okulistycznej przy ul. Sokoła.

"Na wstępie przepraszam, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań i jednocześnie zapewniam, że w naszej codziennej pracy kierujemy się dobrem Pacjenta. Z tym, że mając ograniczone środki oraz możliwości, nie zawsze jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich, jak to się stało – niestety - w Pani przypadku.
Jak wynika z naszych analiz, stąd też odpowiedzi nie udzieliłem natychmiast - nastąpił splot niekorzystnych dla Pani okoliczności. Otóż, do przyjmującego w tym dniu lekarza okulisty zgłosił się komplet kilkudziesięciu Pacjentów, gdyż nikt nie odwołał ustalonej wizyty. Nic dziwnego, że lekarz, chcąc zagwarantować im odpowiednią jakość usług okulistycznych, musiał dysponować odpowiednim czasem. Zatem nie mógł poświęcić dodatkowych minut dla Pani, gdyż straciliby na tym inni Pacjenci. Tym bardziej, że nie uznał Pani dolegliwości za bardzo groźną dla zdrowia, co by dopiero bezwzględnie upoważniało do wizyty bez kolejki.
Niedobrze się stało, iż z jakichś powodów nie doszło do wyznaczenia Pani wizyty u okulisty na dzień następny, co z pewnością byłoby możliwe. Przykładowo, w roku 2013 – nasi okuliści przyjęli 19.425 pacjentów w tym 1.925 (10 proc.) Pacjentów w trybie nagłym. Od początku tego roku okuliści przyjęli 10.241 Pacjentów, w tym 945 osób w dniu zgłoszenia. Tylko między 1 a 11 lipca udzielono pomocy 45. osobom z przypadkami nagłymi.
Uważam, iż margines 10 proc. na przypadki nagłe jest optymalny, nie prowadzi bowiem do wydłużenia kolejek a jednocześnie zapewnia uzyskanie pomocy gdy jest ona natychmiast niezbędna. W dodatkowym polepszeniu tego systemu najbardziej mogliby pomóc sami Pacjenci… Jak? Informując wcześniej o rezygnacji z wyznaczonej wizyty u okulisty. Lekarz wiedząc wtedy, iż część osób nie przyjdzie, z pewnością przyjąłby każdego Pacjenta z nagłym przypadkiem. Także takim, który nie jest bardzo groźny dla zdrowia."
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc temu przez Moderator.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Moderator
Czas generowania strony: 0.061 s.
2011 Kunena: PORADNIA OKULISTYCZA UL. SOKOŁA - (1/1). Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie sp. z o.o. KRS: nr 0000444059 Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy 11 527 000,00 PLN
Powered by Joomla 1.7 Templates